WordPress och Facebook-länkar


I dag och i går fick jag plötsligt en uppsving i antal läsare på bloggen – vilket kom av att mitt inlägg om skolavslutningar i kyrkan lades ut av någon på Facebook. 26 personer har hittils klickat sig in hit, vilket jag naturligtvis är glad för.

Det måste vara det nyfikna i mig som talar, men jag känner gärna att jag vill veta varifrån länken kommer. Inte att jag vill veta exakt vem som har lagt ut den, men hur den framställs. Som någonting bra eller spännande, eller som en förudmjukelse. Jag skulle önska att WordPress kunde fixa till det.

Kommentera

